Monday, August 2, 2010

Ημερομηνία: 30.11.2009 | 18:51 Διαφημίσεις επί πληρωμή θέλουν οι καταναλωτές…from kathimerini.com.cy

Ημερομηνία: 30.11.2009 | 18:51

Διαφημίσεις επί πληρωμή θέλουν οι καταναλωτές Πρόθυμοι να παρακολουθούν διαφημίσεις εμφανίζονται οι καταναλωτές, εφόσον πληρώνονται για αυτό. Αν και οι περισσότεροι από εμάς πιστεύουν ότι οι διαφημίσεις είναι πάρα πολλές στην τηλεόραση, το Ίντερνετ και τα άλλα μέσα ενημέρωσης, περισσότεροι από 40% θα αποδέχονταν την ύπαρξη ακόμη περισσότερων διαφημίσεων, εφόσον αυτό θα σήμαινε μείωση των λογαριασμών τους, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα. Την ιδέα αυτή μοιάζουν να στηρίζουν οι Ισπανοί, Αυστραλοί, Αμερικανοί, Βρετανοί και Κινέζοι ερωτηθέντες. Η εταιρία εμπορικών ερευνών Synovate, που διεξήγαγε την έρευνα, αναφέρει ότι η ιδέα αυτή πρέπει να εξετασθεί σοβαρά από τη βιομηχανία της διαφήμισης, που υπέστη σοβαρό πλήγμα από τη διεθνή κρίση. «Παρά τη μεγάλη πλειοψηφία ερωτηθέντων σε κάθε μέρος του κόσμου, που είπαν ότι η τηλεόραση έχει πάρα πολλές διαφημίσεις, 42% δήλωσαν πρόθυμοι να αποδεχθούν κι άλλα διαφημιστικά μηνύματα, εξασφαλίζοντας σε αντάλλαγμα μείωση του μηνιαίου λογαριασμού καλωδιακής τηλεόρασής τους», αναφέρει ο διευθυντής της Synovate, Στιβ Γκάρτον. Συνολικά, 41% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα αποδέχονταν αυξημένη διαφήμιση και στο Ίντερνετ, εφόσον αυτό θα σήμαινε μείωση των λογαριασμών τους. «Το διαφημιστικό αυτό πρότυπο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Θα μπορούσε να συνδεθεί με στοχευμένες διαφημιστικές εκστρατείες και να οδηγήσει σε ενίσχυση εσόδων», καταλήγει ο κ. Γκάρτον. Πάνω από 75% των ερωτηθέντων συμφώνησαν ότι ο διαφημιστικός όγκος στην τηλεόραση είναι υπερβολικός, ενώ 39% είπαν ότι και οι διαφημίσεις στο Ίντερνετ είναι υπερβολικές. Ποσοστό 87% είπε ότι προσπαθεί συνειδητά να αποφύγει την παρακολούθηση διαφημίσεων στην τηλεόραση, κλείνοντας τη συσκευή ή πραγματοποιώντας «ζάπινγκ», ενώ 75% δήλωσε ότι αποφεύγει ιστοσελίδες με πολλές διαφημίσεις. Πάνω από 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς το Ίντερνετ, ενώ 69% είπε το ίδιο για την τηλεόραση. Οι πιο φανατικοί φίλοι του Διαδικτύου είναι οι Βρετανοί, με 92% του πληθυσμού να χρησιμοποιεί το μέσον, ενώ στον κατάλογο ακολουθούν οι Ισπανοί, οι Αυστραλοί, οι Ολλανδοί και οι Αμερικανοί. Η επικράτηση του Ίντερνετ δεν σημαίνει, όμως, το θάνατο παλιότερων μέσων ενημέρωσης. 53% των Κινέζων δήλωσαν καθημερινοί αναγνώστες εφημερίδων. 35% των Ισπανών είπαν ότι δεν θέλουν την εξαφάνιση των εφημερίδων. www.kathimerini.gr με στοιχεία από Reuters

.